Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

"Γράμμα" σε... άγνωστους παραλήπτες

Πραγματικά μια μέρα πρέπει κάποιος να κάτσει και να μου εξηγήσει με πιο θράσος, κόσμος που έχει πληγώσει άλλους σε σημείο να τους καταστρέψει τη ζωή, μιλάνε σε ανθρώπους που ναι δεν είναι άγιοι (γιατί είναι άνθρωποι) αλλά είναι καλύτεροι από εκείνους σε πολλά σημεία. Ναι άμα με ρωτήσετε θα σας πω ναι, ξέρω τέτοιους ανθρώπους που εν μέρη μου έχουν δώσει πολλά αλλά μου έχουν στερήσει περισσότερα, πολλά και αναντικατάστατα.

Ο κόσμος πιστεύει ότι ο άνθρωπος εξαγοράζετε και με το δίκιο του. Στην σήμερον κοινωνία τα λεφτά είναι το παν και όμως δεν γίνετε να είμαι η μόνη που πιστεύει ότι αυτό δεν ισχύει. Δεν γίνεται επειδή μένεις μαζί με άλλους ή είσαι δεμένος μαζί τους να σε εκμεταλλεύονται έτσι, απλά δεν γίνεται. Τα λεφτά είναι δύναμη ναι, αλλά δεν δίνουν σε κανέναν το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον άλλον γιατί του παρέχει στέγη, τροφή, νερό. Άμα δεν τον θέλεις πες του το να φύγει, να ξέρει που βαδίζει και ποιους έχει πλάι του. Να ξέρει τι πρέπει να κάνει για να επιβιώσει.

"Μην παρατραβάς το σκοινί μαζί του γιατί θα βρει μία, θα σηκωθεί και θα φύγει και θα σε ξεγράψει" 
"Μην πας κόντρα γιατί..."
"Μην κάνεις αυτό γιατι..."
"Σε μεγάλωσα, σου έδωσα τα πάντα για αυτό θα κάνεις ότι σου λέω"
"Είσαι πολύ μικρός ακόμα για να μου πας κόντρα" 

και άλλα πολλά τέτοια παραδείγματα σίγουρα έχετε ακούσει και ρωτάω εγώ τώρα. Από που πήραν το δικαίωμα να μιλάνε έτσι οι άνθρωποι. Ας σηκωθεί και ας φύγει, ποτέ και κανέναν δεν παρακάλεσα στην ζωή μου να μείνει. Ναι όταν γίνει κάτι τέτοιο θα κλάψω, θα πονέσω αλλά θα σηκωθώ και θα πάω παρακάτω με ή χωρίς εσένα, εκείνον, τον οποιοδήποτε. Δεν είμαι αντικείμενο, είμαι άνθρωπος, έχω φωνή, έχω μυαλό, έχω ψυχή και αισθήματα. Δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς και να κρίνεις. Ούτε εσύ, ούτε κανένας.

Αυτό μια μέρα θα το διαβάσεις, ναι, εσύ που εκμεταλλεύεσαι τους γύρω σου και τις καταστάσεις για να τους πατήσεις, για να νιώσεις καλύτερα με τον εαυτό σου για τα λάθη που έκανες και όμως δεν προσπάθησες να λύσεις. Εύχομαι μόνο, να μην είναι πολύ αργά όταν γίνει γιατί άμα είναι θα μείνεις με τον εγωισμό σου και την ισχυρογνωμία σου μέσα σε ένα μαύρο δωμάτιο και θα βλέπεις τον κόσμο να ζει χαρούμενος ενώ εσύ θα ζεις για να βλέπεις τους άλλους, να βλέπεις τι είχες και τι έχασες. 

Αυτά μόνο θα πω, όσοι ξέρουν ξέρουν και όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν, τίποτα άλλο δεν θα πω. Εύχομαι μόνο μια όμορφη και καλύτερη καλημέρα.

~Stacie.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου